web
			stats
Bedrijf verkopenBedrijf kopenInformatie voor adviseursRetailRijkMarktinformatie en transactiesAdviseursoverzichtOver Ons

Zoeken naar aangeboden bedrijven

Sector
Subsector
Land
Regio
Profiel





Ik wil mijn bedrijf nu of op termijn verkopen

   Ik wil mijn bedrijf op termijn verkopen
   Dienstverlening verkopers
   Database met kandidaat kopers
   Database aangeboden bedrijven
   Gratis nieuwsbrief aanvragen
   Overname stappenplan
   Algemene voorwaarden Verkopers


Partners

RetailRijk
RetailRijk


CRA /Frankrijk
Cedants et Repreneurs d\'Affairs


Sowaccess
Groupe Sowalfin / Waalse regering


RosaVie
Voor een succesvolle Overname na de deal


Transeo
European Associaton in SME Transfers





 
  Home > Ik wil mijn bedrijf nu of op termijn verkopen > Database aangeboden bedrijven > 68 Horeca > 67 restaurants

Monumentale vergader-, trouw- en eventlocatie en toprestaurant



Profielnummer:
S10584

Profielinformatie:
De exploitaties zijn beiden gevestigd op een historische buitenplaats en heeft een landschappelijke cultuurhistorische en architectuurhistorische waarde met het welstandsniveau buitengewoon en een monumentenstatus. Het betreft twee volledig ingerichte gebouwen. Het eerste gebouw is bestemd voor zakelijke en priv bijeenkomsten en in het tweede gebouw is het restaurant gevestigd.

De aandelen worden aangeboden vanwege de leeftijd van de algemeen directeur en het ontbreken van opvolging in de familiekring. De exploitaties zijn gezond en in vol bedrijf. Inmiddels werd de onderneming zowel commercieel als financieel geanalyseerd door een valuator.

Het landgoed met park en de gebouwen zijn eigendom van de overheid en volledig gerestaureerd. Na de restauratie is het complex verhuurd. Onderdeel van de koop is een bijzonder scherp huurcontract voor 5 jaar met 5 optie jaren ingaande 1 januari 2016. De beiden gerestaureerde gebouwen zijn eigentijds ingericht en voldoen aan alle comfort. Ale vergunningen zijn aanwezig.

Het Landgoed is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een begrip in omgeving. Vele particulieren, bedrijven en instellingen weten het landgoed te vinden en bedrijven uit de top 500 zijn regelmatig te gast.

De inkoop marges, de personeelskosten en algemene kosten zijn in lijn met de branchecijfers. De omzet-prognoses voor de komende jaren in de gastvrijheidsindustrie zijn uitstekend en de groeimogelijkheden legio. Er liggen veel plannen klaar (op aanvraag beschikbaar) om de komende jaren door te groeien.

Het bedrijf is onderscheidend in haar aanbod en biedt meerwaarde door zijn schitterende ligging en gebouwen, ambiance, gastheerschap en voortreffelijke keuken. De gasten laten zich graag verleiden tot het betalen van een meerprijs met een unieke beleving, regionale en biologische producten en de vele mogelijkheden voor de zakelijke en particuliere gast.

De gasten waardering is 8.8 op de schaal van 10 (uit 1100 + reviews). Beide exploitaties ondersteunen elkaar en samen vormen ze de meerwaarde. Ook internationaal gezien is het bedrijf van belang, vele Belgische, Engelse en Duitse bedrijven weten de weg te vinden.

Er staat een team van 20 vaste en fulltime medewerkers klaar om de bijzondere momenten op een professionele wijze in te vullen. Van een verjaardag, diner, een huwelijk, een feest, de vele zakelijke bijeenkomsten of een condoleance. Met alle passie voor het vak zorgen zij voor een onvergetelijke ervaring bij de gast.
?

Het gevecht om de klant vindt steeds meer online plaats. Het bedrijf kent een uitstekende internet-marketingstrategie (zoekmachineoptimalisatie, Adwords, intermediairs, social media en reputatiemanagement middels online reviews).

Het bedrijf heeft een 360 graden klantinzicht. Dit houdt in dat alle contactmomenten, waaronder dus al het e-mail contact, telefonisch contact, fysiek contact en alle aanvragen, offertes, orders, reserveringen, evenementen van klanten en potentile klanten terug te vinden zijn op 1 plek, namelijk onder de contactpersoon of lead in het CRM systeem.

Door middel van reeds gemaakte dashboard rapportages in CRM en de uitgebreide query mogelijkheden van CRM is het zeer gemakkelijk om uitgebreide analyses te doen op het gehele en groot klantenbestand en deze gegevens aan te wenden voor acties en directe online marketingacties.

Deze activiteiten werpen inmiddels hun vruchten af. De feitelijk bewezen succesvolle (CRM) marketing acties resulteren in een sterk verbeterde bezetting. De structurele groei zal bereikt worden door met name intensieve marketing activiteiten.



Branche:
Horeca/ restaurants

Regio:
Zuid Nederland

Omzet:
<> 2.000.000

Overnamerichtprijs:
N.o.t.k

Opties:
Terug | Print | Doorsturen

Neem contact met mij op



Aanhef
Naam *
E-mail adres *
Telefoon
Bedrijfsnaam
Opmerkingen